Sıfır Atık eğitiminin amacı, kaynakların daha verimli kullanılması, israfın önüne geçilmesi, atıkların oluşum nedenlerinin incelenerek atıklarının oluşmasını engellemek veya minimum düzeyde tutmayı, oluşan atıkların kaynağında ayrıştırılmasını ve geri kazanılması amaçlanmaktadır.
Sürdürülebilir kalkınma ilkeleri çerçevesinde atıkların kontrol altına alınması, gelecek nesillere yaşanabilir bir Dünya bırakılması ve temiz bir Türkiye için sıfır atık prensibi hedef alınmalı ve entegre bir bakış acısıyla atıkların geri dönüşü ve yönetimi sağlanmalıdır. Sürdürülebilir kaynak kullanımı ve temiz bir gelecek için sıfır atık konusu büyük önem taşımaktadır.
Sıfır Atık eğitimine tüm kamu ve özel sektör yönetici ve çalışanlarının katılmaları şiddetle önerilmektedir.
Vizyonder uzmanları tarafından Sıfır Atık eğitim süresi 1 gün 6 saat olarak ön görülmekte olup, İdarenin eğitim ihtiyaç analizine bağlı olarak idarenin beklenti, talep ve mevcut durumuna göre eğitim süresi ve konu alt başlıkları değişkenlik gösterebilmektedir.
Eğitim bitiminde yapılan eğitim memnuniyet değerlendirme anket sonuçları eğitmenlerin gözlem ve önerileri ile birleştirilerek rapor halinde kurumunuz yetkililerine sunulur.
Eğitim sonunda bütün katılımcılara Vizyonder tarafından onaylı katılım belgesi verilecektir.
Eğitimde kullanılacak ders notu Vizyonder tarafından hazırlanacak ve dağıtılacaktır.
Vizyonder eğitmenleri ve uzmanları; Kamu Hukuku Uzmanları, öğretim görevlisi (Prof. Dr, Doç,) veya mesleki açıdan uzmanlaşmış ulusal ve uluslararası bürokrat, kamu ve özel sektör üst yöneticisi, ulusal ve uluslararası düzeyde alanında uzman, tanınmış popüler kişiler ve profesyonel öğretici ve meslek sahiplerinden oluşmaktadır.” Eğitmenlerimizin, uzmanlık alanında yayınlamış kitap ve makaleleri bulunmaktadır. Eğitmenlerimizin özgeçmişleri ve referanslarımız için lütfen bizimle iletişime geçiniz.
E-Posta | : | bilgi@vizyonder.org.tr |
Telefon | : | +90 242 338 2016 - Faks : +90 850 811 2016 |
Gsm | : | +90 545 335 2016 - Gsm2: +90 545 337 2016 |
WhatsApp Yazışması Başlat |