Bu eğitim, katılımcılara geleneksel fonksiyonel yaklaşımdan ziyade, günümüz iş dünyasında ön plana çıkan süreç yönetimi kavramını tanıtmayı, süreç odaklı bir bakış açısı kazandırmayı ve süreç geliştirme, süreç yazılımı, metod ve proses geliştirme ile insan kaynakları konularında derinlemesine bilgi sağlamayı hedeflemektedir.
Eğitimde, katılımcıların müşteri odaklı ve değer yaratmaya yönelik bir perspektifle, kendi kuruluşlarındaki iş süreçlerini yeniden yapılandırmaları hedeflenir. Bu kapsamda; ana süreçler, alt süreçler ve detay süreçler olarak süreç hiyerarşisinin tanımlanması, her bir sürecin müşteri, tedarikçi, aktivite, kaynak, zamanlama ve hedefler açısından ele alınması sağlanacaktır. Süreç etkileşimleri ile süreç haritalarının çıkarılması, bu haritaların kuruluşlarda uygulanması ve süreçlerin iyileştirilmesi gibi konular detaylı şekilde işlenecektir.
1. Küreselleşme ve İş Dünyasına Etkileri:
2. Süreçlerin Temel Unsurları:
3. Süreç Yönetimi Yaklaşımları:
4. Süreç İyileştirme Stratejileri:
5. Organizasyonel Çeviklik:
6. Stratejik Hizalanma ve Risk Yönetimi:
7. Kök Neden Analizi Teknikleri:
Eğitime, endüstri mühendisleri başta olmak üzere süreç geliştirme, süreç yazılımı, metod ve proses geliştirme ile ilgilenen diğer profesyoneller katılabilir. Ayrıca iş süreçlerini optimize etmek isteyen yöneticiler, proje yöneticileri, operasyonel çalışanlar ve süreç iyileştirme alanında kendini geliştirmek isteyen herkes eğitime katılabilir.
SÜRE: 2 Gün
E-Posta | : | bilgi@vizyonder.org.tr |
Telefon | : | +90 212 232 2016 - Tel-2 : +90 242 338 2016 |
Gsm | : | +90 545 335 2016 - Gsm2: +90 545 337 2016 |
Faks | : | +90 850 811 2016 |
WhatsApp Yazışması Başlat |