VİZYONDER Eğitim ve Danışmanlık Derneği olarak; İhale mevzuatında yapılan önemli değişiklikler neticesinde; Yapım, Hizmet, Mal Alım, Danışmanlık, Çerçeve Anlaşmalar ve Elektronik İhale yönetmeliğinde yapılan değişiklikler, tekliflerin elektronik ortamda alındığı beyan usulünün kullanımının arttırılması, e-ihalenin devreye alınması, İhalelerde e-eksiltmenin yapılabilmesi, Yeterlik sistemi üzerinden e-ihale yapılabilmesi gibi elektronik ihale uygulamaları konusunda bir çok yenilik getirilmiştir. Bu yenilikler neticesinde ; Kamu Yönetici ve Görevlilerinin konuya ilişkin mevcut bilgilerini daha da pekiştirmek ve uygulamaya yönelik adımlar için 18 - 21 Aralık 2018 tarihleri arasında İkbal Thermal Hotel & Spa 5*- AFYON'da düzenlemiş olduğumuz eğitimimize katılımlılarınızı bekleriz.Saygılarımızla
E-İHALE
Düzenlemelerle, başta 1 Temmuz 2016 tarihinden bu yana uygulanan tekliflerin elektronik ortamda alındığı beyan usulünün kullanımının arttırılması olmak üzere E İhalelerin devreye alınması, Geçerli teklif sahibi isteklilerin ilk fiyat tekliflerinden daha düşük fiyatlar ile yeniden yarışabilmelerine imkan tanıyan elektronik eksiltme uygulaması 01.11.2018 tarihinden itibaren yürürlüğe girmiştir. Açık ihale usulü ile yapılan yapım, hizmet alım ve mal alım ihaleleri ile 21/f maddesine göre pazarlık usulü ile yapılan hizmet alımı ve mal alımı ihalelerinin e-ihale yoluyla yapılabilmesine imkan tanıyan elektronik ihale uygulaması 02.01.2019 tarihinden itibaren yürürlüğe girecektir. Elektronik ihale uygulamaları konusunda getirilen yeniliklerin neler olduğu, söz konusu Elektronik İhale Uygulama Yönetmeliği ile elektronik ihale nasıl yapılabileceği ile ilgili olarak; aşağıda belirtilen başlıklarda yapılacak eğitim ile katılımcılara anlatılacaktır.
TÜM YÖNLERİ İLE KAMU İHALE SATIN ALMA HUKUKU
Tarih | Saat | Açıklama |
18 Aralık 2018 Salı | 14.00 - 19.00 | Otele Giriş ve Yerleşme |
19 Aralık 2018 Çarşamba | 09.30 - 12.30 | Eğitim E-İhale |
19 Aralık 2018 Çarşamba | 12.30 - 14.00 | Öğle Arası |
19 Aralık 2018 Çarşamba | 14.00 - 17.00 | Eğitim E-İhale |
20 Aralık 2018 Perşembe | 09.30 - 12.30 | Eğitim Kamu İhale Hukuku |
20 Aralık 2018 Perşembe | 12.30 - 14.00 | Öğle Arası |
20 Aralık 2018 Perşembe | 14.00 - 17.00 | Eğitim Kamu İhale Hukuku |
21 Aralık 2018 Cuma | 12.00 | Saat 12.00 ‘a kadar otelden ayrılış ve Transfer |
*Tüm konular etkileşimli eğitim formatında anlatılacaktır.
4734 Sayılı kanun gereğince bir “hizmet” olan eğitim, kurs ve seminer faaliyetleri, bunu düzenleyen kuruluştan satın alınabilecek ve karşılığında fatura alınacaktır. Söz konusu hizmetin kurum bütçesinden doğrudan temin ile ödemesi mümkündür. Seminer giderleri; Analitik Bütçe Sisteminde Ekonomik Sınıflandırmanın 03.5.9.03 Kurslara Katılma ve Eğitim Giderleri veya 03.5.9.90 Diğer Hizmet Alımları kodundan karşılanacaktır. Yukarıda belirtilen Eğitim Seminer Hizmeti, anılan Otel’de söz konusu tarihte ve yukarıda belirtilen konularda sadece Derneğimizce sunulduğundan, bu hizmeti 4734 sayılı Kanunun 22/a veya 22/d fıkraları kapsamında temin edebilirsiniz. Seminerlere Katılımlarda Mevzuata Aykırılık Taşımadığına Dair Sayıştay Kararı ve Kamu Personellerinin seminere katılmasında kamu hizmetlerine ilişkin olduğuna dair sayıştay kararları (Güncel 2018 tarihli) için bizimle iletişime geçiniz.
Tam Pansiyon Plus Konseptinde 3 Gece 4 Gündüz Konaklama, Eğitim, Katılım Belgesi, Kalem, Bloknot, Dosya, Eğitmenlerimiz Tarafından CD ortamında hazırlanmış Seminer Ders Notları, Eğitim aralarında alınan kahve, pasta vs. yiyecek dahildir. Konaklamasız katılımlarda öğle yemeği, coffee break dahil, akşam yemeği dahil değildir.
Genel ve yerel yönetim kapsamındaki tüm kamu kurum ve kuruluşlarının ilgili görevlileri, yöneticileri, harcama yetkilileri, gerçekleştirme görevlileri, ihale komisyon üyeleri, muayene ve kabul komisyonu ile kontrol teşkilatı görevlileri, mali hizmetler birimlerinde görev yapanlar ile Genel Bütçe Kapsamındaki Kamu İdareleri, Özel Bütçe Kapsamındaki İdareler, Yerel Yönetimler, Belediye Başkanları, Genel Sekreterler, İl Genel Meclisi Başkan ve Üyeleri, İl Özel İdareleri, Belediye Başkan Yardımcıları, Belediye Meclis Üyeleri, Daire Başkanları, Yazı İşleri, Mali Hizmetler, Fen İşleri, Destek Hizmetleri, İnsan Kaynakları, Zabıta Müdürleri ve İlgili Personelleri, KİT’ler, Araştırmacılar, Düzenleyici ve Denetleyici Kurumlar, Üst Yöneticiler, İdari ve Mali İşler Daire Başkanları ve Yardımcıları, Satın Alma Müdür ve Yardımcıları, Mutemetler, İç Denetçiler, Bütçe ve Muhasebe İşlemlerini yürüten Personel ve İlgili tüm Personel, Hukuk Müşavirleri ve Personelleri, Sulama birlikleri ve Belediye Şirketi personelleri katılabilir.
Mevzuatın getirdiği yeniliklere uyum sağlanması, Kamu kaynaklarının etkin, ekonomik ve verimli bir şekilde kullanılması başlıca faydalarındandır. Bu eğitimle İdarelerin satın alma işlemleri mevzuata uygun şekilde yapılmasına olanak sağlayacaktır. Eğitimin sonunda yukarı da belirtilen konulara cevap alınmış olacaktır.