VİZYONDER Eğitim ve Danışmanlık Derneği olarak; ülkemizdeki gelişen ve değişen mevzuatları yakından takip ederek, değişen süreç ve gelişmelerin entegrasyonunu sağlamak amacıyla gerek kamu kurum ve kuruluşları gerekse özel sektöre standart üstü yaklaşımla, donanımlı hizmet, alanında uzman ve etkin bir kadro 25 - 29 Ekim 2018 tarihleri arasında Loceanica Beach Resort- Kemer/ANTALYA’da E ihale temalı aşağıda detayları belirtilen konularda eğitim semineri düzenlenecektir. Katılımlarınızı bekleriz. Saygılarımızla.
E-İHALE
Düzenlemelerle, başta 1 Temmuz 2016 tarihinden bu yana uygulanan tekliflerin elektronik ortamda alındığı beyan usulünün kullanımının arttırılması olmak üzere E İhalelerin devreye alınması, ihalelerde e-eksiltmenin yapılabilmesi, yeterlik sistemi üzerinden e-ihale yapılabilmesi gibi elektronik ihale uygulamaları konusunda getirilen yeniliklerin neler olduğu, söz konusu Elektronik İhale Uygulama Yönetmeliği ile elektronik ihale nasıl yapılabileceği ile ilgili olarak; aşağıda belirtilen başlıklarda yapılacak eğitim ile katılımcılara anlatılacaktır.
Elektronik İhale Uygulama Yönetmeliği hangi ihalelerde uygulanacaktır?
E-Anahtar, e-Teklif, Platform Sorumlusu, Kullanıcı, Zaman Damgası ne demektir?
E ihalelerde uyulması zorunlu hususlar nelerdir?
E ihalelerde bildirim ve tebligatların esasları nelerdir ve nasıl yapılır?
E ihalelerde idareler ve ihalelere katılacak gerçek ve tüzel kişilerin EKAP’da kaydı olmalı mıdır?
E ihalelerde yaklaşık maliyet nasıl hazırlanır, yaklaşık maliyet hazırlanırken nelere dikkat edilir?
E ihalelerde ihtiyaç raporu nasıl hazırlanır ve ihtiyaç raporu hazırlanırken nelere dikkat edilmelidir?
E ihalelerde ihale kaydı ve İKN alınmasında dikkat edilecek hususlar nelerdir?
Elektronik İhalelerde nasıl doküman hazırlanır?
Elektronik İhalelerde idari şartname, ön yeterlilik şartnamesi, sözleşme tasarısı ve çerçeve anlaşma tasarısında dikkat edilmesi gereken hususlar nelerdir?
Elektronik İhalelerde teknik şartnameler hazırlanırken nelere dikkat edilmeli ve sisteme yüklenmesi sırasında nelere dikkat edilmelidir?
Elektronik İhalelerde ihale komisyonunun kurulması ve çalışma esasları nasıl yapılmalıdır ve Elektronik İhalelerde her bir ihale üyesine yapılması gereken tanımlamalar nelerdir?
Elektronik İhalelerde ilanlar da dikkat edilecek hususlar nelerdir?
Elektronik İhalelerde dokümanın görülmesi, satın alınması ve EKAP üzerinden indirilmesi nasıl yapılır?
Elektronik İhalelerde dokümanda değişiklik veya açıklama yapılması nasıl olmalıdır?
Elektronik İhalelerde başvuruların ve tekliflerin alınması, açılması ve değerlendirilmesi nasıl yapılır?
Elektronik İhalelerde e-tekliflerin hazırlanması ve sunulması nasıl yapılır?
Elektronik İhalelerde mali durumu göstermek üzere bankalardan temin edilecek belgeler nelerdir?
Elektronik İhalelerde geçici teminatlar nasıl kontrol edilir?
Elektronik İhalelerde ihale saatinden veya tekliflerin açılma saatinden önce ihalenin iptal edilmesi nasıl yapılır?
Elektronik İhalelerde e-tekliflerin değerlendirilmesi nasıl yapılır?
Elektronik İhalelerde ihalenin sonuçlandırılması nasıl yapılır?
Elektronik İhalelerde kesinleşen ihale kararının bildirilmesi ve sözleşmenin imzalanmasında dikkat edilecek hususlar nelerdir?
Elektronik İhalelerde çerçeve anlaşma işlemleri nasıl yapılır?
Elektronik İhalelerde münferit sözleşme işlemleri nasıl yapılır?
Elektronik İhalelerde yönetmelikte hüküm bulunmayan hallerde ne yapılmalıdır?
Elektronik İhalelerde uygulanmayacak hükümler nelerdir?
TÜM KAMU İDARELERİ AÇISINDAN KAMU İHALE KANUNU
İhale Hukuku
İhaleden İstisna ve Muafiyet Alanlarının Değerlendirilmesi
4734 Sayılı Kanuna Göre Personele Dayalı Hizmet Alımının Kaldırılmasından Sonra Gerçek Anlamda Hizmet Alımı Yapmanın Yöntem ve Teknikleri
Tüm Yönleriyle Doğrudan Temin
BELEDİYELER AÇISINDAN KAMU İHALE KANUNU
Belediye Şirket Yönetiminde Dikkat Edilecek Hususlar
Belediyelerin Yap-İşlet-Devret Yöntemi ile Uzun Vadeli Gelir Elde Etme Yolları
Sadakat kart İhalelerinde Hatalar ve Sadakat kartı ile Gelir Elde Etme Yolları
Belediye Personel Alımında Bütçe Kısıtlarını Yorumlama Hataları ve Çözüm Önerileri
Yerel Yönetimlerde İstihdam Artırıcı Uygulamalar
Ödemelerin Sırası ve Muhasebe Yetkilerinin Sorumlulukları ve Yetkileri
Seminere Katılabilmek İçin
Vizyon Eğitim ve Danışmanlık Derneğinin TC Halk Bankası Antalya Kepez Şubesindeki IBAN: TR98 0001 2009 5080 0016 1000 34 no.lu hesabına havalenin yapılmış olması gerekmektedir.
Ödenecek bedele; konaklama ve seminer ücreti dahildir. Ödemelerde kesinlikle havale giderleri kesilmemesi gerekmekte olup, Binde 9.48 damga vergisi kesilecektir.
Programa katılacak olan kişinin ekte yer alan Başvuru Formuna işlenerek (iki kişilik odada kalacakların, birlikte kalacakları kişileri belirterek), banka dekontuyla birlikte (0850) 811 2016 no.lu faksımıza fakslanması veya bilgi@vizyonder.org.tradresine mail yoluyla gönderilmesi gerekmektedir.
Seminerin yapılacağı Otelde rezerve edilen odaların sınırlı olması nedeniyle, başvurularda son günün beklenmemesi, son başvuru tarihinden sonra yapılacak başvurularda ise önceden VİZYONDER ile irtibata geçilmesi, teyit alındıktan sonra başvuru işleminin gerçekleştirilmesi gerekmektedir.
Seminer Giderleri Nasıl Ödenecek
Seminer giderleri; Analitik Bütçe Sisteminde Ekonomik Sınıflandırmanın 03.5.9.03 kodundan karşılanacaktır. Yukarıda belirtilen Eğitim Seminer Hizmeti, anılan Otel’de söz konusu tarihte ve yukarıda belirtilen konularda sadece Derneğimizce sunulduğundan, bu hizmeti 4734 sayılı Kanunun 22/a veya 22/d fıkraları kapsamında temin edebilirsiniz.
Ücrete Dahil Olan Hizmetler
Ultra Her Şey Dahil Konseptinde 4 Gece 5 Gündüz Konaklama, Transfer , Eğitim, Katılım Belgesi, Kalem, Bloknot, Dosya, Eğitmenlerimiz Tarafından CD ortamında hazırlanmış Seminer Ders Notları, Eğitim aralarında alınan kahve, pasta vs. yiyecek dahildir.