Kamu idareleri açısından son yıllarda hızlı ve sürekli değişen mevzuatların yorumlanması, güncelliğinin takip edilmesi gittikçe zorlaşması nedeniyle özellikle mahalli idarelerin birçok alanda fazla ve yersiz ödeme yapmasına neden olmaktadır.
Mevzuatta yaşanan hızlı değişimler nedeniyle belediyelerimizin pek çok alanda fazla ve yersiz ödemeler yapmak durumunda kalabilmektedir. Bu fazla ve yersiz ödemeler genellikle belirli tarifelere bağlı ödemelerden oluşmaktadır. Bu bakımdan mevzuatı uygulayan ve denetleyenlerin işleri iyiden iyiye zorlaşmaktadır.
Yapılan bu fazla ve yersiz ödemelerin idareler açısından çok önemli imkanlar doğuracağı gibi, bundan sonra ki yıllarda da yapılan bu fazla ve yersiz ödemeler artık yapılmayacaktır.
Derneğimizce Fazla ve Yersiz Ödemelere Yönelik Bazı Çalışmalarımız Şu Şekilde Olacaktır
Mali ve Muhasebe Sisteminin İncelemesinin Yapılması;
“Fazla ve Yersiz ödemelerin tespit edilmesine yönelik yapacağımız çalışmalarda Danışmanız hafta da en az 1 iş günü sözleşme süresi boyunca idarede görevlendirecektir.”
Fazla ve Yersiz ödemeler konusunda daha ayrıntılı bilgi için lütfen bizimle iletişime geçiniz.
E-Posta | : | bilgi@vizyonder.org.tr |
Telefon | : | +90 242 338 2016 - Faks : +90 850 811 2016 |
Gsm | : | +90 545 335 2016 - Gsm2: +90 545 337 2016 |
: | Whatsapp Görüşmesi Başlat |