Vizyonder Logo
Vizyonder Eğitim ve Danışmanlık Hizmetleri - Tel:0242 338 2016

Tamamlanmış Seminer Detayı

Bu Seminerimiz Tamamlanmıştır!

13-17 Haziran 2021 Akka Antedon Hotel - Kamu Eğitim Semineri

13/06/2021 - 17/06/2021
Akka Antedon Hotel 5* - Beldibi - Antalya

**Covid-19 Sağlık Bakanlığı Tarafından Güvenli Turizm Sertifikalı**

Vizyonder Covid-19 Sağlık Bakanlığı Sertifikalı otelleri tercih ediyor. Korona virüse karşı tercih ettiğimiz otellerde fiili denetim yapıyoruz. Sağlığınız bizim için her şeyden önce gelir!

Vizyonder, kamu yararı amacıyla kamu hizmetlerinin etkin bir şekilde yürütülmesi ve kamu personellerinin eğitim ihtiyacının karşılanması amacıyla kamu kurumlarına yönelik seminer programları düzenlemektedir. Düzenlediğimiz seminerlere katılmanız durumunda; bilginiz, tecrübeniz ve motivasyonunuz artacaktır. Sizde Vizyonder farkı ile eşsiz bir seminer için lütfen bize danışmandan karar vermeyiniz.

Bu çerçevede seminerlerimize katılacağınızı ümit eder, sağlıklı günler dileriz.



Yeni Çıkan SAYIŞTAY DENETİMİNE HAZIRLIK Kitabımız Tüm Katılımcılarımıza Hediye Edilecektir.

Eğitim Konuları

Salon 1


Belediye Şirketi Kurulması ve Yönetilmesi ​

Belediye şirketlerinin; kurulması, devir alınması, yönetilmesi, satın alma mevzuatının oluşturulması, kurumsallaşmanın sağlanması, denetimi ve denetlenmesi, organizasyon yapısının oluşturulması, gelir sağlanması, mali ve muhasebe işlem süreçlerinin yapılması (sermaye artış, yönetim kurulu, denetim kurulu, bankalardan kredi kullanımı vs.) gibi tüm konularda Belediye şirketlerine yönelik tam ve kurumsal olarak eğitim hizmeti veriyoruz.

Belediye şirketlerinin tabi oldukları birçok mevzuat olmasından kaynaklı olarak Belediye Şirket yönetiminde hata yapılmasından da kaçınılamıyor. Bunun nedeni ise Belediye şirketleri özel hukuk hükümlerinin yanı sıra ihale mevzuatını da tabidir ve Sayıştay’ın denetimi kapsamındadır.

Belediyelerin kurdukları veya hibe yoluyla edindikleri şirket sayısı 1000’i geçti. Bildiğiniz üzere Belediye Şirketleri Türk Ticaret Kanunu’na tabi olmakla beraber, satın alma işlemleri açısından 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu’na tabidir. Sayıştay Kanunu’na göre de Belediye şirketleri Sayıştay denetimine tabidir.

Belediye şirketlerinde mevzuatla birlikte yapılan düzenlemeler yeterli olmamasından kaynaklı ve kurumsal yapının tam olarak oturmaması nedeniyle yapılan iş ve işlemlerde belirli dönemlerde uygulama da sorunlar yaşanmakta ve tereddütler oluşmaktadır.

Vizyonder olarak bu çerçevede Belediye şirketlerin kurumsallaşmasından, denetimine kadar aşağıda yer alan başlıklarda yapılacak eğitim ile katılımcılara anlatılacaktır.

Belediye Şirketleri Eğitim Hizmeti Kapsamı;

  • Belediyelerde işletme ve şirket kurulması, şirket ortaklığı, sermaye artırımı, işletme ve şirketlerin yönetim ve denetimi.
  • Limited Şirketlerde Yönetim, Anonim Şirketlerde Yönetim, Anonim Şirket İç Yönergesi,
  • Şirketlerde İç Yönetim Düzenlemeleri (Yönetmelikler, Görev ve Sorumluluklar, İç Denetim), Limited  Ve Anonim Şirket Sözleşme Değişiklikleri,
  • Belediye Şirket İlişkileri (Sermaye Koyma, Diğer Mali İlişkiler, Belediye Personelinin Şirkette Görevlendirilmesi ),
  • Şirketlerin Oda Kaydı, Kep Adresi ve Mersis Kayıtları,
  • Avukat Bulundurma Zorunlulukları,
  • Limited ve Anonim Şirketlerde Faaliyet Raporları,
  • Belediye Şirketlerinde Denetim, (Belediye Meclisi, Sayıştay Denetim, Bağımsız Denetim Ve Kapsamı, Yeminli Mali Müşavir ve Tam Tasdik, Gümrük ve Ticaret Bakanlığı Denetimi, Vergi Müfettişleri ve Bakanlık Denetimi),
  • Belediye Şirketlerinde Sayıştay Sorguları,
  • Belediye Şirketlerinde Kbs Mizanları ve Hazine ve Maliye Bakanlığına Gönderme,
  • Bilgi Edinme Yasası Çerçevesinde Belediye Şirketlerinin Yapması Gerekenler,
  • Belediye Şirket Müdür ve Yönetim Kurulu Üyelerinin İş Kazalarındaki Sorumlulukları,
  • Belediye Şirketlerde Kar/Zarar Dağıtımı, Kar Pay Avansı Dağıtımı ve Yedekler,
  • Belediye Şirketlerde Ticari Defterler ve Belgeler (Ticari Defterler, Defter Tasdiki, Muhasebe Ücretleri, E-Defter, E-Fatura ve Diğer Belgeler),
  • Belediye Şirketlerde Vergiler (Özel Konular: Kurumlar Vergisi, Gelir Vergisi, Damga),
  • Mahalli İdareler Tarafından Şirket Kurulması İçin İzlenmesi Gereken Yöntemler.

 

4734 Sayılı Kamu İhale Kanunu Eğitimi

  • Kamu İhale Mevzuatının Temel İlkeleri
  • Kapsam Ve İstisnalar
  • İhale Süreçlerine İlişkin Ana Kurallar

- Yaklaşık Maliyet

  • Teknik Şartnamenin Hazırlanması
  • Yaklaşık Maliyetin Hazırlanması
  • Yapım İşlerinde Yaklaşık Maliyet
  • Hizmet Alımlarında Yaklaşık Maliyet
  • Mal Alımlarında Yaklaşık Maliyet

- İhale Usulleri

  • Açık İhale Usulü
  • Belli İstekliler Arasında İhale Usulü
  • Pazarlık Usulü
  • Doğrudan Temin Alımları

- İhale İlanı

  • İlan Şekli Ve Süreleri
  • İlansız (Davet Yoluyla) Gerçekleştirilen İhaleler İhale Komisyonu
  • İhale Komisyonunun Oluşturulması
  • Komisyonun Görev Ve Sorumlulukları İstenecek Belgeler Ve Yeterlik Kuralları
  • İhaleye Sunulacak Belgeler
  • Ekonomik Ve Mali Yeterliğe İlişkin Belgeler
  • Meslek Ve Teknik Yeterliğe İlişkin Belgeler İhale Dokümanı
  • Ön Yeterlik Ve İdari Şartnamenin Hazırlanması
  • Sözleşme Tasarısının Hazırlanması
  • Yapım İşlerinde Dikkat Edilecek Hususlar
  • Hizmet Alımlarında Dikkat Edilecek Hususlar
  • Mal Alımlarında Dikkat Edilecek Hususlar
  • İhale Dokümanı Satışı Ve EKAP Üzerinden İndirilmesi
  • İhale Dokümanına Yönelik Şikayet Başvuruları
  • İhale Dokümanında Açıklama Ve Zeyilname Yapılması
  • İhale Saatinden Önce İhalenin İptal Edilmesi

- Tekliflerin Sunulması Ve Açılması

  • Teklif Zarflarının Şekil Yönünden İncelenmesi
  • Zarfların Açılması Ve Belgelerin Kontrolü Komisyon Kapalı Oturumu
  • Belgelerin Ayrıntılı Olarak İncelenmesi
  • Bilanço Ve Ciro Belgelerinin Yeterliği
  • İş Deneyim Belgelerinin Yeterliği
  • Eksik Bilgi Tamamlatma
  • Aritmetik Hata Kontrolü
  • Aşırı Düşük Tekliflerin Tespiti Ve Değerlendirilmesi

- Kesinleşen İhale Kararı ve Sözleşme

  • İhale kararının alınması
  • Kesinleşen ihale kararının tebliğ edilmesi
  • İhale kararına yönelik şikayet başvuruları
  • Sözleşmeye davet ve sözleşmenin imzalanması
     

4735 Sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri  Kanunu Eğitimi

  • İdareler açısından ihale sözleşmeleri ve uygulama esasları
  • Süreklilik arz eden hizmet alımlarının farkları
  • Personel çalıştırılmasına dayalı hizmet alımlarının farkları

- İş Yeri Teslimi ve İşe Başlama

  • Yer tesliminden önce İdarece yapılması gerekenler
  • Yükleniciye iş yeri teslimi yapılması

- İş Artış ve İş Eksilişleri

  • İş artışı şartları
  • Personele dayalı işlerde iş artışı
  • İş artışı ile birlikte süre uzatımı verilmesi
  • İş artış kararı ve onayı

- Süre Uzatımları

  • Süre uzatımında mücbir sebepler
  • Hizmet alımlarında mücbir sebepler
  • Süreklilik arz eden hizmet alımlarında da süre uzatımı

- Gecikme Cezaları Sözleşmelerin Feshi

  • İdarenin sözleşmeyi feshetmesi
  • Yüklenicinin sözleşmeyi feshetmesi
  • Sözleşmenin karşılıklı olarak feshi
  • Sözleşmenin feshi halinde İdarece yapılması gereken işlemler

- Personel Çalıştırılmasına Dayalı Hizmet Alımları Uygulanacak Kesintiler
Hakediş Raporları

Kamu Görevlilerinin Sorumlulukları

  • Kamu zararı nedir
  • Kamu zararının sorumlulukları
  • Üst yöneticilerin sorumlulukları
  • Harcama yetkililerinin sorumlulukları
  • Gerçekleştirme görevlilerinin sorumlulukları
  • Muhasebe yetkililerinin sorumlulukları

 

ELEKTRONİK İHALE UYGULAMALARI

1 Temmuz 2016 tarihinden bu yana uygulanan tekliflerin elektronik ortamda alındığı beyan usulünün kullanımının arttırılması olmak üzere Elektronik İhale’nin devreye alınması, ihalelerde e-eksiltmenin yapılabilmesi, yeterlik sistemi üzerinden e-ihale yapılabilmesi gibi elektronik ihale  uygulamaları konusunda getirilen yeniliklerin neler olduğu, söz  konusu  Elektronik İhale Uygulama Yönetmeliği ile elektronik ihale nasıl yapılabileceği ile ilgili olarak; aşağıda belirtilen  başlıklarda yapılacak eğitim ile katılımcılara anlatılacaktır.

  • Elektronik İhale Uygulama Yönetmeliği hangi ihalelerde uygulanacaktır?
  • E-Anahtar, e-Teklif, Platform Sorumlusu, Kullanıcı, Zaman Damgası ne demektir?
  • Elektronik İhalelerde uyulması zorunlu hususlar nelerdir?
  • Elektronik İhalelerde bildirim ve tebligatların esasları nelerdir ve nasıl yapılır?
  • Elektronik İhalelerde idareler ve ihalelere katılacak gerçek ve tüzel kişilerin EKAP’da kaydı olmalı mıdır?
  • Elektronik İhalelerde yaklaşık maliyet nasıl hazırlanır, yaklaşık maliyet hazırlanırken nelere dikkat edilir?
  • Elektronik  İhalelerde  ihtiyaç  raporu  nasıl  hazırlanır  ve  ihtiyaç  raporu  hazırlanırken  nelere  dikkat edilmelidir?
  • Elektronik İhalelerde ihale kaydı ve İKN alınmasında dikkat edilecek hususlar nelerdir?
  • Elektronik İhalelerde nasıl doküman hazırlanır?
  • Elektronik  İhalelerde  idari  şartname,  ön  yeterlilik  şartnamesi,  sözleşme  tasarısı  ve  çerçeve  anlaşma tasarısında dikkat edilmesi gereken hususlar nelerdir?
  • Elektronik  İhalelerde  teknik  şartnameler  hazırlanırken  nelere  dikkat  edilmeli  ve  sisteme  yüklenmesi sırasında nelere dikkat edilmelidir?
  • Elektronik İhalelerde ihale komisyonunun kurulması ve çalışma esasları nasıl yapılmalıdır ve Elektronik İhalelerde her bir ihale üyesine yapılması gereken tanımlamalar nelerdir?
  • Elektronik İhalelerde ilanlar da dikkat edilecek hususlar nelerdir?
  • Elektronik İhalelerde dokümanın görülmesi, satın alınması ve EKAP üzerinden indirilmesi nasıl yapılır?
  • Elektronik İhalelerde dokümanda değişiklik veya açıklama yapılması nasıl olmalıdır?
  • Elektronik İhalelerde başvuruların ve tekliflerin alınması, açılması ve değerlendirilmesi nasıl yapılır?
  • Elektronik İhalelerde e-tekliflerin hazırlanması ve sunulması nasıl yapılır?
  • Elektronik İhalelerde mali durumu göstermek üzere bankalardan temin edilecek belgeler nelerdir?
  • Elektronik İhalelerde geçici teminatlar nasıl kontrol edilir?
  • Elektronik İhalelerde ihale saatinden veya tekliflerin açılma saatinden önce ihalenin iptal edilmesi nasıl yapılır?
  • Elektronik İhalelerde e-tekliflerin değerlendirilmesi nasıl yapılır?
  • Elektronik İhalelerde ihalenin sonuçlandırılması nasıl yapılır?
  • Elektronik İhalelerde kesinleşen ihale kararının bildirilmesi ve sözleşmenin imzalanmasında dikkat edilecek hususlar nelerdir?
  • Elektronik İhalelerde çerçeve anlaşma işlemleri nasıl yapılır?
  • Elektronik İhalelerde münferit sözleşme işlemleri nasıl yapılır?
  • Elektronik İhalelerde yönetmelikte hüküm bulunmayan hallerde ne yapılmalıdır?
  • Elektronik İhalelerde uygulanmayacak hükümler nelerdir?


Salon 2


İmar Mevzuatı Eğitimi

  • Yargı Kararları Işığında İmar Mevzuatı
  • 3194 Sayılı İmar Kanunu ve Uygulaması
  • İmar Planlarının Hazırlanması, Onaylanması, Değiştirilmesi,
  • Revizyonu ve İlavesi
  • İmar Mevzuatına Aykırı Yapı ve Sonuçları
  • İmar Suç ve Cezaları
  • İmar Hukukunda Kamulaştırma
  • İmar Uygulaması Sonucunda Oluşan Taşınmazların
  • Değerlendirilmesi
  • Kamulaştırma- Kısıtlılık İlişkisi ve Kısıtlı Taşınmazlarda Emlak
  • Yapı Ruhsatı ve Yapı Kullanma İzni, Yapı Denetimi
  • Toprak Koruma ve Arazi Kanunu Yönetmeliği
  • Kıyı Kanunu Uygulaması
  • Çevre Kanunu Uygulaması
  • İmar Kanunu ve Diğer Kanunlarla İlgili İdari Para Cezaları
  • 18. Madde Uygulama Yönetmeliği
  • Otopark Yönetmeliği ve Uygulaması
  • Plansız Alanlar Yönetmeliği ve Uygulaması
  • Planlı Alanlar İçindeki Hazine’ye Ait Taşınmaz Malların Bedelsiz
  • Gecekondu Kanununu Uygulaması
  • Sığınak Yönetmeliği
  • Enerji Performansı Yönetmeliği
  • Asansör Bakım ve İşletme yönetmeliği
  • 6306 Sayılı Kentsel Dönüşüm Kanunu
  • Yapı Denetim Yönetmeliği

İşyeri Açma ve Çalışma Ruhsat Eğitimi

İşyeri Açma ve Çalışma Ruhsat Eğitimi, gayrisıhhî ve sıhhî işyerleri ile umuma açık eğlence ve istirahat yerlerinin denetlenmesi ve ruhsatlandırılması yönelik iş ve işlemlerin nasıl yapılacağı ile işyeri açma ve çalışma ruhsatlarının verilmesinde uygulanacak yöntem ve süreçlerin esas ve usulleri hakkında mevzuat bilgilendirmesi yapmak amacıyla düzenlenmiştir.

  • İşyeri çalışma ruhsatı ne demek?
  • İşyeri çalışma ruhsatı vermeye yetkili idareler
  • Büyükşehir Belediyesi İle İlçe Belediyelerinin Yetki Paylaşımları
  • İşyeri Açma ve Çalışma Ruhsatı İle İlgili Önemli Durumlar Nelerdir?
  • Birden Fazla Faaliyet Konusu Bulunan İş Yerleri
  • Gayrisıhhi Müessese nedir?
  • Gayrisıhhî müesseselerde ruhsat değişikliği gerektiren haller nelerdir?
  • Sıhhi Müessese nedir?
  • Sıhhi Müesseseler İçin Aranacak Asgari Ortak Şartlar Nelerdir?
  • Umuma Açık İstirahat ve Eğlence Yerleri
  • İçkili Yer Bölgesi ve İçkili Yer Bölgesi Olarak Tespit Edilemeyecek Yerler
  • Turizm İşletme Belgeli Tesisler İçin İşyeri Açma ve Çalışma Ruhsatı
  • Müktesep Haklar
  • Ruhsat Bildirimi
  • İşletmecinin Değişmesi Veya İşyerin Nakli
  • Kurum Lokalleri
  • Filo Yakıtları
  • Fırınlar ve Yüksek Isı
  • Umuma açık istirahat ve eğlence yeri ne anlama gelir?
  • Umuma açık istirahat ve eğlence yerlerinin açılması nasıl olur?
  • Umuma Açık İstirahat ve Eğlence Yerleri Dışında Kalan İşyerlerinin Çalışma Saatleri Mahalli İdarelerce Belirlenebilir mi?
  • Umuma açık istirahat ve eğlence yerlerinde kolluk denetimi mümkün müdür?
  • Umuma açık istirahat ve eğlence yerlerinde çalıştırılacak kişilerde aranacak şartlar nelerdir?
  • Yetkili idarelerden usulüne uygun olarak işyeri açma ve çalışma ruhsatı alınmadan işyeri açılırsa yaptırımı nedir?
  • Yetkili idareler tarafından verilen işyeri açma ve çalışma ruhsatları başka idarelere bildirilmeli midir? Bildirim yapılmazsa yaptırımı var mıdır?
  • Yönetmelikte yer almayan işyerleri için nasıl bir işlem yapılır?
  • Gayrisıhhî müesseseler için sınıf tayinini hangi idare yapar?
  • Ruhsatın işyerinde bulundurulması zorunlu mudur?
  • Ruhsatların düzenlenmesi ve kesinleşmesi nasıl olur?
  • İşyeri Açma ve Çalışma Ruhsatlarına İlişkin Yönetmeliğin yürürlüğe girmesinden önce mülki idare amiri tarafından verilen içkili ruhsat ve eğlence yeri işletme izin belgesi geçerli midir?
  • Kır Düğün Salonlarında Ruhsatlandırma Nasıl Yapılır?
  • Canlı müzik yayını için usul nedir?
  • Kafeler canlı müzik yayını yapabilir mi?
  • Geçici süreyle faaliyetten men ve idarî para cezası uygulaması
  • Umuma açık istirahat ve eğlence yerleri için faaliyetten men kararının şartları nedir?
  • Yabancı uyrukluların işyeri açması ve çalıştırmasında uygulama
  • Engellilerin işyerine giriş ve çıkışları için gereken kolaylaştırıcı önlemlerin alınmış olması şartı ne demektir? Bütün işyerlerini bağlar mı?
  • Tapu kayıtlarında işyeri olarak görünmeyen konut alanlarında işyeri ruhsatı verilebilir mi?
  • İşyeri Açma ve Çalışma Ruhsatlarına İlişkin Yönetmelik kapsamında özel yapı şeklini gerektiren işyerleri nelerdir?
  • İşyeri Açma ve Çalışma Ruhsatlarına İlişkin Yönetmeliğe göre korunması gerekenler ve yasaklar nelerdir?
  • Et ve balık ürünlerinin satıldığı yerler için asgari aranacak şartlar nelerdir?
  • Market, Bakkal, şarküteri, manav, kantin, büfe ve ekmek bayileri için aranacak nitelikler nelerdir?
  • Belediye zabıtasının işyerleri ile ilgili görev ve yetkileri nelerdir?
  • İlan ve Reklam Vergisi nedir? İşyerlerinin yükümlülükleri nelerdir?
  • Belediyeler gıda üretimi ve satışı yapan işyerlerini teknik ve hijyen açısından denetleyebilir mi?
  • Çevre Temizlik Vergisi’nin işyerleri açısından uygulaması nasıldır?
  • İşyeri açma izni harcı ne kadardır? İşyeri Açma İzni Harcından başka ek ücret ve benzeri adla ödeme talep edilebilir mi?
  • Kentsel dönüşüm alanlarında işyerlerine ruhsat konusu farklı bir şekilde düzenlenmiş midir?

Seminere Katılabilmek İçin

Başvuru formunun eksiksiz olarak doldurulması, Seminer ücretinin ilgili hesaba yatırılması, Seminer ücretinin yatırıldığına dair banka dekontunun ve Başvuru Formunun 0(850) 811 2016 no.lu faksa gönderilmesi gerekmektedir.

Eğitim Ücreti

Ücret bilgisi için bizi arayınız. 0.242 338 2016 veya 0.545 337 2016 numarayı arayarak bilgi alabileceğiniz gibi WhatsApp Bilgi Hattından da anında cevap alabilirsiniz. 

Ödeme Bilgileri

Banka      : Halk Bankası
Şube        : Kepez Şubesi(0508)
IBAN        : TR98 0001 2009 5080 0016 1000 34

Damga Vergisi

Düzenlenen ödeme emri belgesinden 488 sayılı Damga Vergisi Kanunu’na tabi kurumlar tarafından KDV hariç tutar üzerinden binde 9,48 oranında damga vergisi kesintisi yapılmalıdır. Havale ya da EFT ücreti kesinlikle kesilmemesi gerekmektedir. Damga vergisi kesintisi yapıldığına ilişkin muhasebe işlem fişinin 0(850) 811 2016 no.lu faksa gönderilmesi gerekmektedir.

Ücrete Dahil Olan Hizmetler

Ultra Her Şey Dahil Konseptte Konaklama, Eğitim , Katılım  Belgesi, eğitmenlerimiz tarafından hazırlanmış seminer ders notları dahildir.

Antalya - Beldibi Kamu Eğitimine Kimler Katılabilir

Bu eğitime kimlerin katılabileceğini, seminer ayrıntılarını, seminer programını, kurum ücretini ve misafir ücreti ile eğitmen bilgisi için lütfen Derneğimizden seminer ayrıntılarını gösteren dosyayı faks ya da e-posta olarak isteyiniz.

Değerli katılımcılarımız; Vizyonder ’in seminer fiyat politikası en uygun fiyata en iyi otel, en iyi uzman ve en iyi seminer programı hazırlama üzerine kurgulanmıştır. Seminer programlarımız isteğe bağlı olarak dilediğiniz tarihte, dilediğiniz bölgede ve dilediğiniz otelde yeterli katılım sağlanması durumunda özel olarak da açılmaktadır. 

Vizyonder, Covid-19 Sağlık Bakanlığı Sertifikalı otelleri tercih ediyor. Korona virüse karşı tercih ettiğimiz otellerde fiili denetim yapıyoruz. Sağlığınız bizim için her şeyden önce gelir!

Vizyonder ayrıca kamu satın alma mevzuatı çerçevesinde tüm süreçleri önemsiyor, siz talep etmeseniz bile tüm evrakları eksiksiz olarak size teslim ediyoruz. Bu çerçeve de aşağıda belirtilen belgeler derneğimizce hazırlayıp size teslim ediyoruz.

Satın Almaya Yönelik Olarak;

  • Eğitim İçeriğini Gösteren Doküman
  • Seminer Takvimi
  • E-Fatura
  • Katılım Sertifikası
  • Vergi Borcu Yoktur Belgesi
  • Teklif

Seminere Yönelik Olarak;

  • Otel Covid-19 Sertifikası
  • Otele Giriş Belgeniz
  • Otel Tanıtım Dosyası
  • Seminer Program Ayrıntıları

Kamu kurumlarına yönelik seminer ve eğitim talepleriniz için bize danışmadan karar vermeyiniz…

Sizi Bilgilendirelim

Düzenlenecek seminerlerden haberdar olmak için lütfen bilgilerinizi bırakın.
İsim Soyisim
Kurum
E-Posta
Telefon
Sizi ne zaman arayalım?
Güvenlik Kodu
Online Eğitimlerimiz Başladı

Online Eğitimlerimiz Başlıyor

WhatsApp Uygulaması İle Her an Yanınızdayız!
Vizyonder WhatsApp Uygulaması İle Her an Yanınızda
E-İhale Bilgi Testi İle E-İhale Bilginizi Ölçün!
Görevde Yükselme ve Ünvan Değişikliği Testleri
Eğitim Anketimize Katılın İndirim Kazanın!
Eğitim Seminerlerimize Kayıt Olun!

Vizyonder Eğitim Seminerlerine Kayıt Olun!

Seminer Başvuru Formu Seminer Başvuru Formu
Bu Sayfayı Paylaş