MENÜ

Tamamlanmış Seminer Detayı

Vakıf Üniversitelerine Özel İhale Uygulama Yönetmeliği Eğitimi

01/02/2019 - 01/02/2019
İlci Residence Hotel - Maltepe / Ankara

VAKIF ÜNİVERSİTELERİNE ÖZEL "YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI İHALE YÖNETMELİĞİ" MEVZUAT BİLGİLENDİRME EĞİTİM SEMİNERİ

VİZYONDER Eğitim ve Danışmanlık Derneği olarak; 01 Şubat 2019 tarihinde İlci Residence Hotel - Maltepe / Ankara’da  düzenlenecek olan eğitimde ; 16.11.2018 tarihinde değişen "Vakıf Yükseköğretim Kurumları İhale Yönetmeliği" ile  ilgili, hangi işlemlerde,  hangi ihale usulünün kullanılması gerektiği, ihale usullerinin hangi koşullarda gerçekleştirilmesi gerektiği, her bir ihale yöntemi için ihale ilan süreçlerinden başlayarak, sözleşme aşamasına kadar olan süreçleri, standart formları üzerinden,  sırası ile işliyor olacağız.

Eğitimde amacımız; Vakıf Üniversitelerinde Mevzuatın getirdiği yenilikler ile ihale yöntem ve süreçlerine uyum sağlanması, Üniversite kaynaklarının etkin, ekonomik ve verimli bir şekilde kullanılması ve dayanışma olanaklarını geliştirme ortamı sunmak ve aynı zamanda Vakıf üniversitelerinde çalışan tüm ilgili yönetici ve personelin bulaşacağı bir platform haline getirmektir. 

Siz üniversitelerimizin ilgili yönetici ve ilgili personelini ağırlayacak olmak bizlere onur verecektir. Saygılarımızla

 

Eğitim Konuları

VAKIF YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI İHALE YÖNETMELİĞİ

  • Vakıf Yükseköğretim Kurumları İhale Yönetmeliği Amaç, Kapsam, Temel Tanımlar, Uyulması Gereken Kurallar
  • İhale İşlem Dosyası
  • Yaklaşık Maliyetin Belirlenmesi
  • İhaleye Katılım ve Yeterlilik Kriterleri
  • İhale Dokümanı, Şartnameler ve İlan
  • Geçici ve Kesin Teminat
  • Teknik Şartnamelerin Hazırlanması Sırasında Dikkat Edilmesi Gereken Kurallar
  • İhalelere Katılımda Yeterlik Kuralları (İhaleye Katılamayacaklar)
  • İhale Usullerinin Tespiti ve Doğrudan Temin Uygulaması
  • İhale Dokümanlarının Hazırlanması
  • İlan Süreleri ve Kuralları
  • İhalenin Karara Bağlanması ve Sözleşmenin İmzalanması
  • Sözleşme Yapılmasında Tarafların Görev Ve Sorumlulukları
  • Sözleşmenin Devri
  • Hakkediş Hesaplamaları ve Uygulaması
  • İhale Dokümanlarına Yönelik Şikayet Süreci (İtiraz Yolları)
  • Mal ve Hizmet Satışları ile Taşınmazların Satışı, Kiraya Verilmesi, Trampası ve Sınırlı Hakların İhale İşlemleri ve Usulleri
  • Örnek İhale Uygulaması
  • Cezai ve Mali Sorumluluklar
  • İhalenin İptal Edilmesi
  • Yasak Fiil ve Davranışlar
  • İhale Uygulama Yönetmeliğinde Hüküm Bulunmayan Durumlarda Ne Yapılır?
  • Vakıf üniversiteleri Elektronik İhale Yönetmeliğine Tabi midir?
  • Vakıf Üniversiteleri İhalelerini Elektronik Kamu Alımları Platformu Üzerinden mi Yapmalıdır?
  • Vakıf Üniversiteleri, Kamu İhale Kanunu ve Kamu İhale Sözleşme Kanunu ile bu Kanunların İkincil Mevzuatlarına Karşı Sorumlulukları Nelerdir?
  • Vakıf Üniversitelerinde Çalışanlar İhaleye Fesat Karıştırmaktan Yargılanabilir mi?
  • Soru ve Cevap

Eğitmen 

     Mehmet Ali CANDAN

     Eğitim Uzmanı / İhale Uzmanı / Kurumsallaşma Uzmanı / Uzman Kalite Tetkikçisi

Seminer Takvimi

Tarih Saat Açıklama
01 Şubat 2019 Cuma 09.00 - 12.30 Vakıf Yükseköğretim Kurumları İhale Yönetmeliği
01 Şubat 2019 Cuma 12.30 - 13.30 Öğle Arası
01 Şubat 2019 Cuma 13.30 - 17.30 Vakıf Yükseköğretim Kurumları İhale Yönetmeliği

*Tüm konular etkileşimli eğitim formatında anlatılacaktır. 

Seminere Katılabilmek İçin

  1. Vizyon Eğitim ve Danışmanlık Derneğinin TC Halk Bankası Antalya Kepez Şubesindeki IBAN: TR98 0001 2009 5080 0016 1000 34 no.lu hesabına havalenin yapılmış olması gerekmektedir.
  2. Ödenecek bedele; seminer ücreti dahildir. Ödemelerde kesinlikle havale giderleri kesilmemesi gerekmektedir.
  3. Programa katılacak olan kişinin Online Kayıt Formunu ya da ekte yer alan Başvuru Formuna işlenerek banka dekontuyla birlikte (0850) 811 20 16 no.lu  faksımıza   fakslanması veya bilgi@vizyonder.org.tr adresine mail yoluyla gönderilmesi gerekmektedir
  4. Bilimsel toplantılara dinleyici olarak katılmak isteyen herkesin kayıt yaptırması gerekmektedir. 
  5. Kayıt ücretine bilimsel aktivitelere katılım, eğitim sunumları, katılım sertifikası, öğle yemeği ve coffeebreak hizmeti dahildir

Kimler Katılabilir

Başta satınalma birimleri olmak üzere, Vakıf Üniversitelerinde çalışan ilgili tüm personeller katılabilir.

Ücrete Dahil Olan Hizmetler

Eğitim, Katılım Belgesi, Kalem, Bloknot, Dosya, Eğitmenlerimiz Tarafından CD ortamında hazırlanmış Seminer Ders Notları, Öğle Yemeği, Eğitim aralarında alınan kahve, pasta vs. yiyecek dahildir. 

Neden Katılmalısınız?

  • Herkesten bir adım daha önde olun.
  • İşinizde yükselin ve kariyerinizde gelişim fırsatlarını kaçırmayın.
  • Kaliteli, güvenilir ve tanınırlığı yüksek, Mühürlü "Katılım Belgenizi" CV'nize altın harflerle yazdırın.
  • İşinizle ilgili gelişmeleri ve beklentileri yakından takip edin ve mevzuata tam uyum sağlayın.
  • Üniversiteniz ve siz hukuki yaptırımlarla karşı karşıya kalmayın.

Bu Eğitim Katılımcılara Ne Sağlar?

Vakıf Üniversitelerinde Mevzuatın getirdiği yeniliklere uyum sağlanması, Üniversite kaynaklarının etkin, ekonomik ve verimli bir şekilde kullanılması başlıca faydalarındandır. Bu eğitimle Vakıf Üniversitelerinde satın alma işlemleri mevzuatın uygun şekilde yapılmasına olanak sağlayacaktır. Eğitimin sonunda yukarı da belirtilen konulara cevap alınmış olacaktır.

Sayıştay Denetimine Hazırlık Kitabı Çıktı

Sayıştay Denetimine Hazırlık Kitabı Çıktı

Anketimize Katılın İndirim Kazanın
Eğitim Seminerlerimize Kayıt Olun!

 

Seminer Başvuru Formu

Sizi Bilgilendirelim

Düzenlenecek seminerlerden haberdar olmak için lütfen bilgilerinizi bırakın.
İsim Soyisim
Kurum
E-Posta
Telefon
Sizi ne zaman arayalım?
Güvenlik Kodu
CAPTCHA code
Arama Terimleri
Bu Sayfayı Paylaş
Hoşgeldiniz. Yardıma ihtiyacınız olursa buraya tıklayarak Whatsapp üzerinden bilgi alabilirsiniz.