Eğitim Konuları
Düzenlemelerle, başta 1 Temmuz 2016 tarihinden bu yana uygulanan tekliflerin elektronik ortamda alındığı beyan usulünün kullanımının arttırılması olmak üzere Elektronik İhale’nin devreye alınması, ihalelerde e-eksiltmenin yapılabilmesi, yeterlik sistemi üzerinden e-ihale yapılabilmesi gibi elektronik ihale uygulamaları konusunda getirilen yeniliklerin neler olduğu, söz konusu Elektronik İhale Uygulama Yönetmeliği ile elektronik ihale nasıl yapılabileceği ile ilgili olarak; aşağıda belirtilen başlıklarda yapılacak eğitim ile katılımcılara anlatılacaktır.
Elektronik İhale Eğitimi
- Elektronik İhale Uygulama Yönetmeliği hangi ihalelerde uygulanacaktır?
- E-Anahtar, e-Teklif, Platform Sorumlusu, Kullanıcı, Zaman Damgası ne demektir?
- Elektronik İhalelerde uyulması zorunlu hususlar nelerdir?
- Elektronik İhalelerde bildirim ve tebligatların esasları nelerdir ve nasıl yapılır?
- Elektronik İhalelerde idareler ve ihalelere katılacak gerçek ve tüzel kişilerin EKAP’da kaydı olmalı mıdır?
- Elektronik İhalelerde yaklaşık maliyet nasıl hazırlanır, yaklaşık maliyet hazırlanırken nelere dikkat edilir?
- Elektronik İhalelerde ihtiyaç raporu nasıl hazırlanır ve ihtiyaç raporu hazırlanırken nelere dikkat edilmelidir?
- Elektronik İhalelerde ihale kaydı ve İKN alınmasında dikkat edilecek hususlar nelerdir?
- Elektronik İhalelerde nasıl doküman hazırlanır?
- Elektronik İhalelerde idari şartname, ön yeterlilik şartnamesi, sözleşme tasarısı ve çerçeve anlaşma tasarısında dikkat edilmesi gereken hususlar nelerdir?
- Elektronik İhalelerde teknik şartnameler hazırlanırken nelere dikkat edilmeli ve sisteme yüklenmesi sırasında nelere dikkat edilmelidir?
- Elektronik İhalelerde ihale komisyonunun kurulması ve çalışma esasları nasıl yapılmalıdır ve Elektronik İhalelerde her bir ihale üyesine yapılması gereken tanımlamalar nelerdir?
- Elektronik İhalelerde ilanlar da dikkat edilecek hususlar nelerdir?
- Elektronik İhalelerde dokümanın görülmesi, satın alınması ve EKAP üzerinden indirilmesi nasıl yapılır?
- Elektronik İhalelerde dokümanda değişiklik veya açıklama yapılması nasıl olmalıdır?
- Elektronik İhalelerde başvuruların ve tekliflerin alınması, açılması ve değerlendirilmesi nasıl yapılır?
- Elektronik İhalelerde e-tekliflerin hazırlanması ve sunulması nasıl yapılır?
- Elektronik İhalelerde mali durumu göstermek üzere bankalardan temin edilecek belgeler nelerdir?
- Elektronik İhalelerde geçici teminatlar nasıl kontrol edilir?
- Elektronik İhalelerde ihale saatinden veya tekliflerin açılma saatinden önce ihalenin iptal edilmesi nasıl yapılır?
- Elektronik İhalelerde e-tekliflerin değerlendirilmesi nasıl yapılır?
- Elektronik İhalelerde ihalenin sonuçlandırılması nasıl yapılır?
- Elektronik İhalelerde kesinleşen ihale kararının bildirilmesi ve sözleşmenin imzalanmasında dikkat edilecek hususlar nelerdir?
- Elektronik İhalelerde çerçeve anlaşma işlemleri nasıl yapılır?
- Elektronik İhalelerde münferit sözleşme işlemleri nasıl yapılır?
- Elektronik İhalelerde yönetmelikte hüküm bulunmayan hallerde ne yapılmalıdır?
- Elektronik İhalelerde uygulanmayacak hükümler nelerdir?
KAMU İHALE KANUNU
Tüm Kamu İdareleri Açısından
- İhale Hukuku
- İhaleden İstisna ve Muafiyet Alanlarının Değerlendirilmesi
- 4734 Sayılı Kanuna Göre Personele Dayalı Hizmet Alımının Kaldırılmasından Sonra Gerçek Anlamda Hizmet Alımı Yapmanın Yöntem ve Teknikleri
- Tüm Yönleriyle Doğrudan Temin
Belediyeler Açısından
- Belediye Şirket Yönetiminde Dikkat Edilecek Hususlar
- Belediyelerin Yap-İşlet-Devret Yöntemi ile Uzun Vadeli Gelir Elde Etme Yolları
- Sadakat kart İhalelerinde Hatalar ve Sadakat kartı ile Gelir Elde Etme Yolları
- Belediye Personel Alımında Bütçe Kısıtlarını Yorumlama Hataları ve Çözüm Önerileri
- Yerel Yönetimlerde İstihdam Artırıcı Uygulamalar
- Ödemelerin Sırası ve Muhasebe Yetkilerinin Sorumlulukları ve Yetkileri
Ücretler
|
3 GECE 4 GÜNDÜZ |
Tek Kişilik Katılım |
1.350 TL + KDV |
Çift Kişilik Katılım (Kişi Başı) |
1.100 TL + KDV |
Misafir Ücreti |
*800 TL ( Tek kişilik katılım yapılan ödemelerde eş için geçerlidir. ) |
Çocuk |
1.Çocuk 0-11,99 Yaş 2. Çocuk 0-1,99 ücretsizdir. |
Seminer Takvimi
Tarih |
Saat |
Açıklama |
27 Nisan |
14.00 |
Otele Giriş ve Yerleşme |
28 Nisan |
09.30 - 17.30 |
Elektronik İhale Eğitimi |
29 Nisan |
09.30 - 17.30 |
Elektronik İhale Eğitimi / Kamu İhale Kanunu Eğitimi |
30 Nisan |
12.00 |
Otelden Ayrılış ve Transfer |
Eğitmenlerimiz
Mehmet Ali CANDAN (Eğitim Uzmanı, Kurumsallaşma Uzmanı,SMMM, Uzman Kalite Tetkikçisi)
Seminere Katılabilmek İçin
- Vizyon Eğitim ve Danışmanlık Derneğinin TC Halk Bankası Antalya Kepez Şubesindeki IBAN: TR98 0001 2009 5080 0016 1000 34 no.lu hesabına havalenin yapılmış olması gerekmektedir.
- Düzenlenen ödeme emri belgesinden 488 sayılı Damga Vergisi Kanunu’na tabi kurumlar tarafından KDV hariç tutar üzerinden binde 9,48 oranında damga vergisi kesintisi yapılmalıdır. Havale ya da EFT ücreti kesinlikle kesilmemesi gerekmektedir. Damga vergisi kesintisi yapıldığına ilişkin muhasebe işlem fişinin 0(850) 811 2016 no.lu faksa gönderilmesi gerekmektedir.
- Programa katılacak olan kişinin ekte yer alan Başvuru Formuna işlenerek (iki kişilik odada kalacakların, birlikte kalacakları kişileri belirterek), banka dekontuyla birlikte (0850) 811 2016 no.lu faksımıza fakslanması veya bilgi@vizyonder.org.tr adresine mail yoluyla gönderilmesi gerekmektedir.
- Seminerin yapılacağı Otelde rezerve edilen odaların sınırlı olması nedeniyle, başvurularda son günün beklenmemesi, son başvuru tarihinden sonra yapılacak başvurularda ise önceden VİZYONDER ile irtibata geçilmesi, teyit alındıktan sonra başvuru işleminin gerçekleştirilmesi gerekmektedir.
Seminer Giderleri Nasıl Ödenecek
4734 Sayılı kanun gereğince bir “hizmet” olan eğitim, kurs ve seminer faaliyetleri, bunu düzenleyen kuruluştan satın alınabilecek ve karşılığında fatura alınacaktır. Söz konusu hizmetin kurum bütçesinden doğrudan temin ile ödemesi mümkündür. Seminer giderleri; Analitik Bütçe Sisteminde Ekonomik Sınıflandırmanın 03.5.9.03 Kurslara Katılma ve Eğitim Giderleri veya 03.5.9.90 Diğer Hizmet Alımları kodundan karşılanacaktır. Yukarıda belirtilen Eğitim Seminer Hizmeti, anılan Otel’de söz konusu tarihte ve yukarıda belirtilen konularda sadece Derneğimizce sunulduğundan, bu hizmeti 4734 sayılı Kanunun 22/a veya 22/d fıkraları kapsamında temin edebilirsiniz. Seminerlere Katılımlarda Mevzuata Aykırılık Taşımadığına Dair Sayıştay Kararı ve Kamu Personellerinin seminere katılmasında kamu hizmetlerine ilişkin olduğuna dair sayıştay kararları (Güncel 2018 tarihli) için bizimle iletişime geçiniz.
Ücrete Dahil Olan Hizmetler
Ultra Her Şey Dahil Konseptte Konaklama, Transfer, Eğitim , Katılım Belgesi, Kalem, Bloknot, Dosya, Eğitmenlerimiz Tarafından CD ortamında hazırlanmış Seminer Ders Notları, Eğitim aralarında alınan kahve, pasta vs. yiyecek dahildir
Neden Katılmalısınız?
- Herkesten bir adım daha önde olun.
- İşinizde yükselin ve kariyerinizde gelişim fırsatlarını kaçırmayın.
- Kaliteli, güvenilir ve tanınırlığı yüksek, Mühürlü "Katılım Belgenizi" CV'nize altın harflerle yazdırın.
- İşinizle ilgili gelişmeleri ve beklentileri yakından takip edin ve mevzuata tam uyum sağlayın.
- Kurumunuz ve siz hukuki yaptırımlarla karşı karşıya kalmayın.
Kimler Katılabilir?
Genel ve yerel yönetim kapsamındaki tüm kamu kurum ve kuruluşlarının ilgili yöneticileri ve görevlileri ile özel sektör firmaları katılabilir.
Bu Eğitim Katılımcılara Ne Sağlar?
Mevzuatın getirdiği yeniliklere uyum sağlanması, Kamu kaynaklarının etkin, ekonomik ve verimli bir şekilde kullanılması başlıca faydalarındandır. Eğitimin sonunda yukarı da belirtilen konulara cevap alınmış olacaktır.