Vizyonder Logo
Vizyonder Eğitim ve Danışmanlık Hizmetleri - Tel:0242 338 2016

Seminer Detayı

Kamu Kurumlarına Yönelik Kamu İhale ve Elektronik İhale Eğitim Semineri Belek - Antalya

17/03/2020 - 20/03/2020
Innvista Hotel - Belek / Antalya

Kamu İhale mevzuatı ve elektronik ihale mevzuatı uygulamalı eğitim seminerimizin detayları aşağıda bilginize sunulmuştur. Kalite ve güvenin doğru adresi vizyonder eğitimleri her geçen başarısına başarı katmaya devam ediyor. Türkiye geneli yapmış olduğu ses getiren eğitimlerle eğitim programlarımıza devam ediyoruz. Vizyonder'i tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz.

Eğitim Konuları

4734 Sayılı Kamu İhale Kanunu Eğitimi

  • Kamu İhale Mevzuatının Temel İlkeleri
  • Kapsam Ve İstisnalar
  • İhale Süreçlerine İlişkin Ana Kurallar

Yaklaşık Maliyet

  • Teknik Şartnamenin Hazırlanması
  • Yaklaşık Maliyetin Hazırlanması
  • Yapım İşlerinde Yaklaşık Maliyet
  • Hizmet Alımlarında Yaklaşık Maliyet
  • Mal Alımlarında Yaklaşık Maliyet

İhale Usulleri

  • Açık İhale Usulü
  • Belli İstekliler Arasında İhale Usulü
  • Pazarlık Usulü
  • Doğrudan Temin Alımları

İhale İlanı

  • İlan Şekli Ve Süreleri
  • İlansız (Davet Yoluyla) Gerçekleştirilen İhaleler

İhale Komisyonu

  • İhale Komisyonunun Oluşturulması
  • Komisyonun Görev Ve Sorumlulukları

İstenecek Belgeler Ve Yeterlik Kuralları

  • İhaleye Sunulacak Belgeler
  • Ekonomik Ve Mali Yeterliğe İlişkin Belgeler
  • Meslek Ve Teknik Yeterliğe İlişkin Belgeler

İhale Dokümanı

  • Ön Yeterlik Ve İdari Şartnamenin Hazırlanması
  • Sözleşme Tasarısının Hazırlanması
  • Yapım İşlerinde Dikkat Edilecek Hususlar
  • Hizmet Alımlarında Dikkat Edilecek Hususlar
  • Mal Alımlarında Dikkat Edilecek Hususlar
  • İhale Dokümanı Satışı Ve EKAP Üzerinden İndirilmesi
  • İhale Dokümanına Yönelik Şikayet Başvuruları
  • İhale Dokümanında Açıklama Ve Zeyilname Yapılması
  • İhale Saatinden Önce İhalenin İptal Edilmesi

Tekliflerin Sunulması Ve Açılması

  • Teklif Zarflarının Şekil Yönünden İncelenmesi
  • Zarfların Açılması Ve Belgelerin Kontrolü

Komisyon Kapalı Oturumu

  • Belgelerin Ayrıntılı Olarak İncelenmesi
  • Bilanço Ve Ciro Belgelerinin Yeterliği
  • İş Deneyim Belgelerinin Yeterliği
  • Eksik Bilgi Tamamlatma
  • Aritmetik Hata Kontrolü
  • Aşırı Düşük Tekliflerin Tespiti Ve Değerlendirilmesi

Kesinleşen İhale Kararı ve Sözleşme

  • İhale kararının alınması
  • Kesinleşen ihale kararının tebliğ edilmesi
  • İhale kararına yönelik şikayet başvuruları
  • Sözleşmeye davet ve sözleşmenin imzalanması

4735 Sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri  Kanunu Eğitimi

  • İdareler açısından ihale sözleşmeleri ve uygulama esasları
  • Süreklilik arz eden hizmet alımlarının farkları
  • Personel çalıştırılmasına dayalı hizmet alımlarının farkları

- İş Yeri Teslimi ve İşe Başlama

  • Yer tesliminden önce İdarece yapılması gerekenler
  • Yükleniciye iş yeri teslimi yapılması

- İş Artış ve İş Eksilişleri

  • İş artışı  şartları
  • Personele dayalı işlerde iş artışı
  • İş artışı ile birlikte süre uzatımı verilmesi
  • İş artış kararı ve onayı

- Süre Uzatımları

  • Süre uzatımında mücbir sebepler
  • Hizmet alımlarında mücbir sebepler
  • Süreklilik arz eden hizmet alımlarında da süre uzatımı

- Gecikme Cezaları

- Sözleşmelerin Feshi

  • İdarenin sözleşmeyi feshetmesi
  • Yüklenicinin sözleşmeyi feshetmesi
  • Sözleşmenin karşılıklı olarak feshi
  • Sözleşmenin feshi halinde İdarece yapılması gereken işlemler

- Personel Çalıştırılmasına Dayalı Hizmet Alımları

- Uygulanacak Kesintiler

- Hakediş Raporları

- Kamu Görevlilerinin Sorumlulukları

  • Kamu zararı nedir
  • Kamu zararının sorumlulukları
  • Üst yöneticilerin sorumlulukları
  • Harcama yetkililerinin sorumlulukları
  • Gerçekleştirme görevlilerinin sorumlulukları
  • Muhasebe yetkililerinin sorumlulukları

Elektronik İhale Mevzuatı ve Uygulamaları Eğitimi

Elektronik İhale eğitimini (e ihale eğitimi), EKAP üzerinden videolu olarak kamu ihale uzmanı tarafından uygulamalı olarak anlatmaktadır. Bu eğitimle birlikte kamu alımlarında rekabet, şeffaflık etkinlik, verimlilik ve tasarruf sağlanması yönelik yapılan çalışmaların daha hızlı yaygınlaştırılması ve uygulamada yaşanan tereddütlü alanların belirlenerek çözüme kavuşturulması amaçlanmaktadır.

  • Elektronik İhale Uygulama Yönetmeliğinin kapsadığı ihaleler
  • e-Anahtar, e-Teklif, Platform Sorumlusu, Kullanıcı, Zaman Damgası
  • Elektronik İhalelerde uyulması zorunlu hususlar
  • Elektronik İhalelerde bildirim ve tebligatların esasları
  • Elektronik İhalelerde idareler in EKAP kayıtları
  • Elektronik İhalelerde yaklaşık maliyet hazırlanması ve  yaklaşık maliyet hazırlanırken dikkat edilecek hususlar
  • Elektronik İhalelerde ihtiyaç raporu hazırlanması ve ihtiyaç raporu hazırlanırken dikkat edilecek hususlar
  • Elektronik İhalelerde ihale kaydı ve İKN alınmasında dikkat edilecek hususlar
  • Elektronik İhalelerde  doküman hazırlanması
  • Elektronik İhalelerde idari şartname, ön yeterlilik şartnamesi, sözleşme tasarısı ve çerçeve anlaşma tasarısında dikkat edilmesi gereken hususlar
  • Elektronik İhalelerde teknik şartname hazırlanması ve sisteme yüklenmesi sırasında dikkat edilmesi gereken hususlar
  • Elektronik İhalelerde ihale komisyonunun kurulması ve çalışma esasları 
  • Elektronik İhalelerde her bir ihale üyesi için yapılması gereken tanımlamalar
  • Elektronik İhalelerde ilanlar da dikkat edilmesi gereken hususlar 
  • Elektronik İhalelerde dokümanın görülmesi, satın alınması ve EKAP üzerinden indirilmesi
  • Elektronik İhalelerde dokümanda değişiklik veya açıklama yapılması
  • Elektronik İhalelerde başvuruların ve tekliflerin alınması, açılması ve değerlendirilmesi
  • Elektronik İhalelerde mali durumu göstermek üzere bankalardan temin edilecek belgeler ve kontrolleri
  • Elektronik İhalelerde geçici teminatların kontrolleri
  • Elektronik İhalelerde ihale saatinden veya tekliflerin açılma saatinden önce ihalenin iptal edilmesi
  • Elektronik İhalelerde e-tekliflerin değerlendirilmesi
  • Elektronik İhalelerde ihalenin sonuçlandırılması
  • Elektronik İhalelerde kesinleşen ihale kararının bildirilmesi ve sözleşmenin imzalanması
  • Elektronik Eksiltme Mevzuatı ve Uygulamaları
  • Elektronik İhalelerde Çerçeve Anlaşma İşlemleri
  • Elektronik İhalelerde Münferit Sözleşme İşlemleri
  • Elektronik İhalelerde Yönetmelikte Hüküm Bulunmayan Haller
  • Elektronik İhalelerde Uygulanmayacak Hükümler

Seminer Takvimi

Tarih Saat Açıklama
17 Mart 2020 14.00 Otele Giriş 
18 Mart 2020 09.30 - 17.30 Kamu İhale ve E İhale Eğitimi
19 Mart 2020 09.30 - 17.30 Kamu İhale ve E İhale Eğitimi
20 Mart 2020 09.30 - 17.30 Otelden Ayrılış ve Transfer

Eğitim Seminerine Katılabilmek İçin

  • Başvuru Formunun veya Online Seminer Kayıt Formunun eksiksiz olarak doldurulması,
  • Seminer ücretinin aşağıda detayları belirtilen hesaba yatırılması,
  • Seminer ücretinin yatırıldığına dair banka dekontunun ve başvuru formunun 0(850) 811 2016 no.lu faksa veya bilgi@vizyonder.org.tr e posta adresine gönderilmesi gerekmektedir.

Seminer Ücreti  

(3 Gece 4 Gündüz)
Tek Kişilik Katılım : 1.500 TL + KDV
Çift Kişilik Oda Katılım (Kişi Başı) : 1.250 + KDV
Günlük Konaklamasız Katılım (Kişi Başı) : 400 TL + KDV
Misafir Ücreti : 500 TL (Tek Kişilik Katılım Yapılan Ödemelerde  Eş İçin Geçerlidir)

Ücrete Dahil Olan Hizmetler

Her Şey Dahil Konseptte Konaklama, Transfer, Eğitim, Katılım Belgesi, Kalem, Bloknot, Dosya, Eğitmenlerimiz Tarafından CD ortamında hazırlanmış Seminer Ders Notları, Eğitim aralarında alınan kahve, pasta vs. yiyecek dahildir.

Seminer Giderleri Nasıl Ödenecek

4734 Sayılı kanun gereğince bir “hizmet” olan eğitim, kurs ve seminer faaliyetleri, bunu düzenleyen kuruluştan satın alınabilecek ve karşılığında fatura alınacaktır. Söz konusu hizmetin kurum bütçesinden doğrudan temin ile ödemesi mümkündür. Seminer giderleri; Analitik Bütçe Sisteminde Ekonomik Sınıflandırmanın 03.5.9.03 Kurslara Katılma ve Eğitim Giderleri veya 03.5.9.90 Diğer Hizmet Alımları kodundan karşılanacaktır. Yukarıda belirtilen Eğitim Seminer Hizmeti, anılan Otel’de söz konusu tarihte ve yukarıda belirtilen konularda sadece Derneğimizce sunulduğundan, bu hizmeti 4734 sayılı Kanunun 22/a veya 22/d fıkraları kapsamında temin edebilirsiniz.

Damga Vergisi

Düzenlenen ödeme emri belgesinden 488 sayılı Damga Vergisi Kanunu’na tabi kurumlar tarafından KDV hariç tutar üzerinden binde 9,48 oranında damga vergisi kesintisi yapılmalıdır. Havale ya da EFT ücreti kesinlikle kesilmemesi gerekmektedir. Damga vergisi kesintisi yapıldığına ilişkin muhasebe işlem fişinin 0(850) 811 2016 no.lu faksa gönderilmesi gerekmektedir.

Banka Hesap Ödeme Bilgileri

Halk Bankası Kepez Şubesi Antalya
Şube Kodu : 0508
IBAN : TR98 0001 2009 5080 0016 1000 34
İsim : Vizyon Eğitim ve Danışmanlık Derneği İktisadi İşletmesi

Eğitim Seminerin Yapılacağı Yer 

Innvista Hotel - Belek / Antalya ( Oteli İncele )

Kadriye Mah. Beşgöz Cad.No:8-1 Serik / ANTALYA - ( Haritada Gör )

İletişim ve Kayıt İçin

E-Posta : bilgi@vizyonder.org.tr
Telefon : +90 242 338 2016 - Faks  : +90 850 811 2016
Gsm : +90 545 335 2016 - Gsm2: +90 545 337 2016
WhatsApp Yazışması Başlat

Vizyonder Eğitim Seminerkeri 

Detaylı Bilgi Alın

Bu seminer ile ilgili detaylı bilgi almak için lütfen bilgilerinizi bırakın.
İsim Soyisim
Kurum
E-Posta
Telefon
Sizi ne zaman arayalım?
Güvenlik Kodu
CAPTCHA code
Bu Sayfayı Paylaş