Vizyonder Logo
Vizyonder Eğitim ve Danışmanlık Hizmetleri - Tel:0242 338 2016

Tamamlanmış Seminer Detayı

Bu Seminerimiz Tamamlanmıştır!

22 Şubat 2020 Özel Şirketlere Yönelik Elektronik İhale ve Kamu İhale Eğitim Semineri - İSTANBUL

22/02/2020
Workaway Toplantı Salonu Maltepe/ İstanbul

Vizyonder Akademi çatısı altında İstanbul'da Kamu İhalelerine katılmak isteyen istekli firmalara yönelik A'dan Z'ye Elektronik İhale Uygulamaları eğitimi ile birlikteyiz. Vizyonder Akademi olarak, firmaların eğitim ihtiyaçlarını; profesyonel eğitim anlayışı kapsamında, en düşük maliyet ve maksimum fayda ile  karşılamayı amaçlamaktayız.

Eğitim Konuları

Kamu İhalelerine katılmak isteyen istekli firmalara yönelik A’dan Z’ye Elektronik İhale Uygulamaları eğitimi

 

Ülkemizde gelişen ve değişen mevzuatları yakından takip ederek, değişen süreç ve gelişmelerin entegrasyonunu sağlamak amacıyla özel sektör firmalarına yönelik standart üstü yaklaşımla, donanımlı hizmet, alanında uzman ve etkin bir kadro ile kamu ile mevzuatı ve Elektronik ihale mevzuatı konularında eğitim ve danışmanlık hizmeti veriyoruz.

İhale mevzuatında yapılan önemli değişiklikler neticesinde; Yapım, Hizmet, Mal Alım, Danışmanlık, Çerçeve Anlaşmalar ve Elektronik İhale yönetmeliğinde yapılan değişiklikler, tekliflerin elektronik ortamda alındığı beyan usulünün kullanımının arttırılması, e-ihalenin devreye alınması, İhalelerde e-eksiltmenin yapılabilmesi, Yeterlik sistemi üzerinden e-ihale yapılabilmesi gibi elektronik ihale uygulamaları konusunda birçok yenilik getirilmiştir.

01 Haziran 2019 tarihi itibariyle ihale dokümanları Ekap Kamu Platformu üzerinden alınmaya başlanmıştır. Elektronik İhale uygulamasının yaygınlaşması ile birlikte Özel Şirketlerin e-ihale ve e-eksiltme süreçlerini bilmesi zorunlu hale gelmiştir.

Elektronik ihale uygulamaları konusunda getirilen yeniliklerin neler olduğu, söz konusu Elektronik İhale Uygulama Yönetmeliği ile elektronik ihale nasıl yapılabileceği ile ilgili olarak; aşağıda belirtilen başlıklarda yapılacak eğitim ile katılımcılara anlatılacaktır.

 

Neden Özel Sektör Elektronik İhale Eğitimi? 

Kamu Harcama Yönetim Sistemini Özümsemek İçin;

  • Ekap Nedir?
  • Elektronik İhaleye İlişkin Düzenlemeler ve ikincil mevzuatlar nelerdir?
  • Kamu Satın Alma Sürecindeki adımlar,
  • E-İhale Uygulama Modelleri
  • E-İhalenin Getirdiği en son yenilikler,
  • E-İhalenin İstekliler açısından Faydaları nelerdir?
  • Ekap ve Entegrasyonları (e-eksiltme, e-pazarlık)nelerdir?
  • Etap’ta Doküman İndirme aşamaları,
  • Elektronik Teklif Oluşturma için yapılması gerekenler?
  • Teklif Gönderme ve Teklif İşlemleri
  • Elektronik Teklif Değerlendirmeye kalabilme şartları?
  • Banka Referans Mektuplarının Elektronik Ortamda İletilmesi,
  • Geçici Teminat ve Kesin teminat Mektuplarının Elektronik Ortamda İletilmesi
  • Elektronik Katalog ve diğer belgelerin sunulması
  • E-imza nedir ve ne amaçla kullanılmaktadır?
  • E-İmza ve M-İmza kullanımı
  • Tıbbi Cihaz Alımlarına ilişkin özel şartlar nelerdir?
  • Elektronik İhale Yönetmeliğinin getirdiği yenilikler nelerdir?
  • E-ihaleye ilişkin güncel düzenlemeler ve parasal sınırlar nelerdir?

E İhale Eğitim Konuları

  • Elektronik İhale Uygulama Yönetmeliği hangi ihalelerde uygulanır
  • E-Anahtar, e-Teklif, Platform Sorumlusu, Kullanıcı, Zaman Damgası
  • Elektronik İhalelerde uyulması zorunlu hususlar
  • Elektronik İhalelerde bildirim ve tebligatların esasları
  • Elektronik İhalelerde ihalelere katılacak gerçek ve tüzel kişilerin EKAP kayıtları
  • Elektronik İhalelerde yaklaşık maliyet hazırlanması
  • Elektronik İhalelerde ihale kaydı ve İKN alınmasında dikkat edilecek hususlar
  • İhale ve ön yeterlik dokümanının görülmesi ve EKAP üzerinden indirilmesi
  • İhale ve ön yeterlik dokümanında değişiklik veya açıklama yapılması, zeyilname talebi
  • Yeterliğin belirlenmesinde uyulacak ilkeler ve dikkat edilmesi gereken kriterler, istenecek belgeler ve yeterlik kriterlerine ilişkin başvurular
  • Sözleşmenin yürütülmesi aşamasındaki mesleki ve teknik yükümlülüklere yönelik düzenlemeler
  • Belgelerin sunuluş şekli
  • Elektronik ortamda belge/bilgi teyidi ve sunulmayacak belgeler tablosunun hazırlanması
  • İş ortaklığı
  • Konsorsiyum
  • Geçici teminat, sunulması, değerlendirilmesi ve geçici teminata ilişkin dikkat edilecek hususlar
  • Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriterler
  • Banka referans mektubunun alınması ve sunulması ve dikkat edilecek hususlar
  • Bilanço veya eşdeğer belgelerin sunulması ve dikkat edilecek hususlar
  • İş hacmine ilişkin belgelerin sunulması ve dikkat edilecek hususlar
  • Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriterler
  • Aday veya isteklinin mesleki faaliyetini sürdürdüğünü ve teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren belgeler
  • İş deneyimini gösteren belgeler ve dikkat edilmesi gereken hususlar
  • İş bitirme belgesi düzenleme koşulları
  • İş deneyim tutarının tespiti
  • Özel sektöre gerçekleştirilen işlerin iş deneyiminin belgelendirilmesi
  • Yurt dışında gerçekleştirilen işlere ilişkin iş deneyiminin belgelendirilmesi
  • Alt yükleniciler tarafından gerçekleştirilen işlerin iş deneyiminin belgelendirilmesi
  • İş deneyimini gösteren belgelerin değerlendirilmesi, ortaklık yapısına göre dikkat edilmesi gereken hususlar
  • Kanun kapsamındaki idarelere taahhüt edilenler dışında yurt dışında gerçekleştirilen işler için düzenlenen belgeler ve bu belgelerin kullanım şartları ile EKAP’a kaydı
  • Başvuru ve teklif mektuplarının  hazırlanması ve sunulmasında dikkat edilecek hususlar
  • Teklif içeriğinin oluşturulması
  • İhalenin ilk oturumunda yapılacak işlemler ve dikkat edilecek hususlar
  • Başvuruların ve tekliflerin alınması, açılması ve belgelerdeki bilgi eksikliklerinin tamamlatılmasına ilişkin dikkat edilmesi gereken hususlar
  • Tekliflerin değerlendirilmesi
  • Aşırı düşük tekliflerin tespit ve değerlendirilmesi
  • Fiyat dışı unsurlar ve bu unsurlara yönelik düzenlemeler ile fiyat dışı unsur uygulamasına ilişkin esaslar
  • Tekliflerin eşit olması
  • Ekonomik açıdan en avantajlı teklifin belirlenmesi ve ihalenin sonuçlandırılması
  • Sözleşmenin imzalanmasında isteklinin görev ve sorumlulukları

Neden Katılmalısınız?

  • Şirketinizin satış cirosunu artırabilmek için,
  • İhalelerde teklifleriniz değerlendirme dışı bırakılmaması için,
  • Maddi anlamda şirketinizin zarar uğramaması için,
  • Kazanmış olduğunuz ihalelerde ihale dışı bırakılmamanız için,
  • İhale mevzuatına hem içerik hem de şeklen tam uyum sağlamak için,
  • Değişen ihale mevzuatlarından haberdar olmak için,
  • İdareye veya KİK’e yapılacak itirazların reddedilmemesi için,
  • Hukuken şirketinizin menfaatlerini koruyabilmek için,

Bu eğitime MUTLAKA katılmalısınız!

Eğitimin yanı sıra katılımcılar, deneyimli uzman kadromuzla istedikleri taktirde doğrudan e-mail vasıtası ile soru yöneltebilecek veya WhatsApp aracılığıyla sorularınıza online olarak veya telefonla mümkün olan en kısa sürede çözüm yolunu içeren cevaba ulaşabilecektir.

Eğitmen

İhale Mevzuatı Eğitim Uzmanı / Danışmanı Mehmet Ali CANDAN

Ücretlendirme

Tarih : 22 Şubat 2020
Konu
Özel Sektör Firmalarına Yönelik Elektronik İhale ve Kamu İhale Mevzuatı Eğitimi
Ücret 550 TL + KDV

Fırsat

Vizyonder Eğitim ve Danışmanlık Derneği ile yaptığımız iş birliği neticesinde sadece ihale.com.tr üyelerine özel %30 indirim fırsatını kaçırmayın.

İndirimden faydalanmak için kayıt aşamasında ihale.com.tr üye numaranızı belirtmeniz yeterlidir. Üyeliğiniz yok ise; yeni üyelik oluşturmak için ihale.com.tr adresini ziyaret edebilirsiniz.

Ücrete Dahil Olan Hizmetler

Eğitim, Katılım Belgesi, Kalem, Bloknot, Dosya, Eğitmenlerimiz tarafından hazırlanmış seminer ders notları, eğitim aralarında verilen Coffee Break hizmeti ve hizmet bedeli dahildir.

Açıklamalar

  • Eğitimlerimiz 15 kişinin katılımı olduğu takdirde açılmaktadır.  Katılımcı sayısının az olduğu durumlarda eğitim başka bir tarihe ertelenmektedir. 
  • Eğitim katılım payını ödeyen katılımcılarımızın, eğitime katılmaması durumunda eğitim katılım payı iade edilmeyecektir. 
  • Eğitim Workaway'de yapılacaktır. Adres: İdealtepe Mah. Dik. Sok. No:13 Kat:2  Maltepe / İstanbul
  • Eğitmen Özgeçmişi için bizimle iletişime geçiniz.

Kayıt için Yapılması Gereken İşlemler

Seminere Kayıt İşlemi
Başvuru formunun eksiksiz olarak doldurulması, Seminer ücretinin ilgili hesaba yatırılması, Seminer ücretinin yatırıldığına dair banka dekontunun ve Başvuru Formunun bilgi@vizyonder.org.tr  adresine  gönderilmesi gerekmektedir.

Eğitim Programı ve Ayrıntıları İçin Tıklayınız.

Sizi Bilgilendirelim

Düzenlenecek seminerlerden haberdar olmak için lütfen bilgilerinizi bırakın.
İsim Soyisim
Kurum
E-Posta
Telefon
Sizi ne zaman arayalım?
Güvenlik Kodu
CAPTCHA code
Online Eğitimlerimiz Başladı

Online Eğitimlerimiz Başlıyor

WhatsApp Uygulaması İle Her an Yanınızdayız!
Vizyonder WhatsApp Uygulaması İle Her an Yanınızda
E-İhale Bilgi Testi İle E-İhale Bilginizi Ölçün!
Görevde Yükselme ve Ünvan Değişikliği Testleri
Eğitim Anketimize Katılın İndirim Kazanın!
Eğitim Seminerlerimize Kayıt Olun!

Vizyonder Eğitim Seminerlerine Kayıt Olun!

Seminer Başvuru Formu Seminer Başvuru Formu
Katılabileceğiniz Diğer Seminerlerimiz
Bu Sayfayı Paylaş