Vizyonder Logo
Vizyonder Eğitim ve Danışmanlık Hizmetleri - Tel:0242 338 2016
MENÜ

Seminer Detayı

22 - 26 Temmuz 2019 E-İhale Eğitimi Euphoria Aagean Resort SPA (5*) Seferihisar - İZMİR Eğitim Semineri

22/07/2019 - 26/07/2019
Euphoria Aagean Resort & SPA (5*) Seferihisar / İZMİR

Eğitim Konuları

Düzenlemelerle, başta 1 Temmuz 2016 tarihinden bu yana uygulanan tekliflerin elektronik ortamda alındığı beyan usulünün kullanımının arttırılması olmak üzere Elektronik İhale’nin devreye alınması, ihalelerde e-eksiltmenin yapılabilmesi, yeterlik sistemi üzerinden e-ihale yapılabilmesi gibi elektronik ihale uygulamaları konusunda getirilen yeniliklerin neler olduğu, söz konusu Elektronik İhale Uygulama Yönetmeliği ile elektronik ihale nasıl yapılabileceği ile ilgili olarak; aşağıda belirtilen başlıklarda yapılacak eğitim ile katılımcılara anlatılacaktır.

Elektronik İhale Eğitimi

  • Elektronik İhale Uygulama Yönetmeliği hangi ihalelerde uygulanacaktır?
  • E-Anahtar, e-Teklif, Platform Sorumlusu, Kullanıcı, Zaman Damgası ne demektir?
  • Elektronik İhalelerde uyulması zorunlu hususlar nelerdir?
  • Elektronik İhalelerde bildirim ve tebligatların esasları nelerdir ve nasıl yapılır?
  • Elektronik İhalelerde idareler ve ihalelere katılacak gerçek ve tüzel kişilerin EKAP’da kaydı olmalı mıdır?
  • Elektronik İhalelerde yaklaşık maliyet nasıl hazırlanır, yaklaşık maliyet hazırlanırken nelere dikkat edilir?
  • Elektronik İhalelerde ihtiyaç raporu nasıl hazırlanır ve ihtiyaç raporu hazırlanırken nelere dikkat edilmelidir?
  • Elektronik İhalelerde ihale kaydı ve İKN alınmasında dikkat edilecek hususlar nelerdir?
  • Elektronik İhalelerde nasıl doküman hazırlanır?
  • Elektronik İhalelerde idari şartname, ön yeterlilik şartnamesi, sözleşme tasarısı ve çerçeve anlaşma tasarısında dikkat edilmesi gereken hususlar nelerdir?
  • Elektronik İhalelerde teknik şartnameler hazırlanırken nelere dikkat edilmeli ve sisteme yüklenmesi sırasında nelere dikkat edilmelidir?
  • Elektronik İhalelerde ihale komisyonunun kurulması ve çalışma esasları nasıl yapılmalıdır ve Elektronik İhalelerde her bir ihale üyesine yapılması gereken tanımlamalar nelerdir?
  • Elektronik İhalelerde ilanlar da dikkat edilecek hususlar nelerdir?
  • Elektronik İhalelerde dokümanın görülmesi, satın alınması ve EKAP üzerinden indirilmesi nasıl yapılır?
  • Elektronik İhalelerde dokümanda değişiklik veya açıklama yapılması nasıl olmalıdır?
  • Elektronik İhalelerde başvuruların ve tekliflerin alınması, açılması ve değerlendirilmesi nasıl yapılır?
  • Elektronik İhalelerde e-tekliflerin hazırlanması ve sunulması nasıl yapılır?
  • Elektronik İhalelerde mali durumu göstermek üzere bankalardan temin edilecek belgeler nelerdir?
  • Elektronik İhalelerde geçici teminatlar nasıl kontrol edilir?
  • Elektronik İhalelerde ihale saatinden veya tekliflerin açılma saatinden önce ihalenin iptal edilmesi nasıl yapılır?
  • Elektronik İhalelerde e-tekliflerin değerlendirilmesi nasıl yapılır?
  • Elektronik İhalelerde ihalenin sonuçlandırılması nasıl yapılır?
  • Elektronik İhalelerde kesinleşen ihale kararının bildirilmesi ve sözleşmenin imzalanmasında dikkat edilecek hususlar nelerdir?
  • Elektronik İhalelerde çerçeve anlaşma işlemleri nasıl yapılır?
  • Elektronik İhalelerde münferit sözleşme işlemleri nasıl yapılır?
  • Elektronik İhalelerde yönetmelikte hüküm bulunmayan hallerde ne yapılmalıdır?
  • Elektronik İhalelerde uygulanmayacak hükümler nelerdir?

KAMU İHALE KANUNU

Tüm Kamu İdareleri Açısından

  • İhale Hukuku
  • İhaleden İstisna ve Muafiyet Alanlarının Değerlendirilmesi
  • 4734 Sayılı Kanuna Göre Personele Dayalı Hizmet Alımının Kaldırılmasından Sonra Gerçek Anlamda Hizmet Alımı Yapmanın Yöntem ve Teknikleri
  • Tüm Yönleriyle Doğrudan Temin

Belediyeler Açısından

  • Belediye Şirket Yönetiminde Dikkat Edilecek Hususlar
  • Belediyelerin Yap-İşlet-Devret Yöntemi ile Uzun Vadeli Gelir Elde Etme Yolları
  • Sadakat kart İhalelerinde Hatalar ve Sadakat kartı ile Gelir Elde Etme Yolları
  • Belediye Personel Alımında Bütçe Kısıtlarını Yorumlama Hataları ve Çözüm Önerileri
  • Yerel Yönetimlerde İstihdam Artırıcı Uygulamalar
  • Ödemelerin Sırası ve Muhasebe Yetkilerinin Sorumlulukları ve Yetkileri

Eğitmenlerimiz

Vizyonder / Uzman Eğitmen Kadrosu

Seminer Takvimi

Tarih Saat Açıklama
22 Temmuz  14.00  Otele Giriş ve Yerleşme
23 Temmuz 09.30 - 17.30 Elektronik İhale Eğitimi
24 Temmuz 09.30 - 17.30 Elektronik İhale Eğitimi / Kamu İhale Kanunu Eğitimi
25 Temmuz 09.30 - 17.30 Kamu İhale Kanunu Eğitimi
26 Temmuz 12.00 Otelden Çıkış ve Transfer

Seminere Katılabilmek İçin

Başvuru formunun eksiksiz olarak doldurulması, Seminer ücretinin ilgili hesaba yatırılması, Seminer ücretinin yatırıldığına dair banka dekontunun ve Başvuru Formunun 0(850) 811 2016 no.lu faksa gönderilmesi gerekmektedir.

Ödeme Bilgileri

Banka      : Halk Bankası
Şube        : Kepez Şubesi(0508)
IBAN        : TR98 0001 2009 5080 0016 1000 34

Seminer Giderleri Nasıl Ödenecek

4734 Sayılı kanun gereğince bir “hizmet” olan eğitim, kurs ve seminer faaliyetleri, bunu düzenleyen kuruluştan satın alınabilecek ve karşılığında fatura alınacaktır. Söz konusu hizmetin kurum bütçesinden doğrudan temin ile ödemesi mümkündür. Seminer giderleri; Analitik Bütçe Sisteminde Ekonomik Sınıflandırmanın 03.5.9.03 Kurslara Katılma ve Eğitim Giderleri veya 03.5.9.90 Diğer Hizmet Alımları kodundan karşılanacaktır. Yukarıda belirtilen Eğitim Seminer Hizmeti, anılan Otel’de söz konusu tarihte ve yukarıda belirtilen konularda sadece Derneğimizce sunulduğundan, bu hizmeti 4734 sayılı Kanunun 22/a veya 22/d fıkraları kapsamında temin edebilirsiniz.

Damga Vergisi

Düzenlenen ödeme emri belgesinden 488 sayılı Damga Vergisi Kanunu’na tabi kurumlar tarafından KDV hariç tutar üzerinden binde 9,48 oranında damga vergisi kesintisi yapılmalıdır. Havale ya da EFT ücreti kesinlikle kesilmemesi gerekmektedir. Damga vergisi kesintisi yapıldığına ilişkin muhasebe işlem fişinin 0(850) 811 2016 no.lu faksa gönderilmesi gerekmektedir.

Ücrete Dahil Olan Hizmetler

Ultra Her Şey Dahil Konseptte Konaklama, Transfer, Eğitim , Katılım  Belgesi,  Kalem,  Bloknot,  Dosya, Eğitmenlerimiz Tarafından CD ortamında hazırlanmış Seminer Ders Notları, Eğitim aralarında alınan kahve, pasta vs. yiyecek dahildir.

Banka Bilgisi

Halk Bankası Kepez Şubesi Antalya (0508) IBAN No  : TR98 0001 2009 5080 0016 1000 34

İletişim ve Kayıt İçin

E-Posta : bilgi@vizyonder.org.tr
Telefon : +90 242 338 2016 - Faks  : +90 850 811 2016
Gsm : +90 545 335 2016 - Gsm2: +90 545 337 2016
WhatsApp Yazışması Başlat

 

WhatsApp Uygulaması İle Her an Yanınızdayız!

Vizyonder WhatsApp Uygulaması İle Her an Yanınızda

E-İhale Bilgi Testi İle E-İhale Bilginizi Ölçün!
Eğitim Anketimize Katılın İndirim Kazanın!
Eğitim Seminerlerimize Kayıt Olun!

Vizyonder Eğitim Seminerlerine Kayıt Olun!

 

Seminer Başvuru Formu

Detaylı Bilgi Alın

Bu seminer ile ilgili detaylı bilgi almak için lütfen bilgilerinizi bırakın.
İsim Soyisim
Kurum
E-Posta
Telefon
Sizi ne zaman arayalım?
Güvenlik Kodu
CAPTCHA code
Katılabileceğiniz Diğer Seminerlerimiz
Arama Terimleri
Bu Sayfayı Paylaş
Hoşgeldiniz. Yardıma ihtiyacınız olursa buraya tıklayarak Whatsapp üzerinden bilgi alabilirsiniz.